carinag.blogg.se

FUNDERING OM LUNCHRASTEN!!

Givetvis somnade jag ifrån filmen igår, och sov som en sten ... i två hela timmar. Ungefär så har natten sett ut, tvåtimmarsintervaller. Konstigt att jag ändå känner mig så pigg som jag gör. :) 

Nu sitter jag och funderar på hur jag skall göra med arbetsplatsbesöket som jag nämnde igår. Har ju riktigt stor lust att svänga dit eftersom jag ändå har en hel timmes middag. Men jag lär väl inte hinna tillbaka på den timmen, så frågan är vad seminariet som börjar klockan 13 kommer att innehålla.
Nackdelen när man smiter iväg så där är att man får springa och leta upp en dator om/när man sen kommer tillbaka. Man har inte sin egen plats under dessa veckor som vi deltar i det här programmet. Så man kan hamna var som helst. Och har man verklig otur så är det smockat med folk just när man själv letar och då kan det vara att det inte finns någon tillgänglig dator.
Jag kan ju tycka att det är lite märkligt att man tar in mer folk än där är datorer med tanke på att datorn är det verktyg vi skall använda när vi sitter där. Men ja, så är det.

Nu blir det lite mer morgonkaffe så att kroppen också piggnar till lite.
Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

... och på tal om något helt annat, så här kan man också spela skipbo. Det tyckte i alla fall Alexander igår och vände upp och ner på kartongen ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: