carinag.blogg.se

FICK SITTA AV HELA SEMINARIETIMMEN!!

Våra seminarium är satt till en timme, men de brukar aldrig någonsin hålla på mer än 40-45 minuter ... förutom idag då när vi skulle sluta direkt efter. Nej, då höll det på en hel timme minsann. De sista 10 minutrarna satt jag och bara sneglade på klockan och väntade på att han skulle säga "slut för idag". hahaha
Jag hade ju brådis idag dessutom. Ville hämta ut boken från posten som Dessi beställt, var riktigt nyfiken på den. Det är den första boken av en hel rad böcker som är inriktad på medium och dyligt. Den här boken sträcker sig väl lite mer åt psykiatrihållet, vilket man måste ha lite av för att förså hela konceptet. Boken verkar i alla fall vara intressant, så det skall bli kul att höra Dessis kommentar när hon har läst den. :) :) 

Nu blir det en tur till affären med dotra min. Kvalitetstid kallar man det visst ... jag kallar det "göra av med pengar"-tid. hehe

... vad tror ni? Kan detta bli mitt nästa yrke tro? ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: