carinag.blogg.se

FICK LIGGA MED VÄRMEDYNA!!

Så dåligt jag mådde innan. Jag hade så ont i magen att jag inte kunde stå rakt upp. Ja det blev till och med så mycket att jag till slut fick låna Dessis värmekudde ... och ja, det gjorde verkligen susen. Så när jag ett par timmar senare klev upp ur sängen för att äta kände jag mig mycket piggare.
Dock förbyttes det med lite öronsus hahaha. Men i detta fallet var det riktigt trevligt. Har suttit i telefon i över två timmar med en gammal arbetskollega. Det var längesen vi pratades vid så vi hade mycket att prata om. Oh, ibland bara saknar jag mina gamla kollegor såååå mycket.

Nu blir det i alla fall sängen som gäller för mig. I morgon är det tidigt upp, klockan ringer 6. Ja i morgon träffar jag en ny coach på något kompetensföretag. Har ingen aning om vad det handlar om egentligen, det får morgondagen utvisa. Enda tråkiga är att jag skulle träffa kollegorna på Ikea för en fika och det missar jag tyvärr. Men det går förhoppningsvis fler tåg.
Men jag hoppas naturligtvis att detta nu kan leda till en ny era i mitt liv ... åtminstone vad gäller arbetsmarknaden. Jag håller tummar och tår att det verkligen leder någonvart. :) 

Jag säger godnatt nu. Hoppas ni får en god natts sömn och vaknar pigga och utvilade i morgon. :)
Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: