carinag.blogg.se

FICK INTE TILL FILMEN FRÅN STALLET!!

Har suttit och lekt med lite filmer från stallet som låg på kameran och tänkte föra över de till datorn. Men kameran bara flippar HELA TIDEN. Så till slut lade jag av det projektet och slog igång TV'n istället, kollar in filmen på TV8.
I alla fall, lite bilder hade jag också tagit så får väl försöka få in de här istället.

Jag tänker inte bli så långrandig ikväll. Jag ville mest kika in och säga godnatt till alla innan klockan blir mitt i natten. Det blir snart sänggång och i morgon bitti ringer klockan för sista dagen den här veckan. Härligt...

Hoppas ni haft en riktigt skön kväll. Sov gott alla.
Hörs i morgon...

... förra Söndagen med den lilla, lilla ponnyn. hihi ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: