carinag.blogg.se

ETT ÄKTA GODNATT!!

Okej, här kommer kvällens sista inlägg och ett godnatt. Jag vet, jag missade ju det igår. Några av er har varit riktigt uppmärksamma. Ja, det blir så ibland ... tur jag inte är helt senil och glömmer det alltför ofta i alla fall.

Nåja, ikväll skulle jag titta på "Familjen annorlunda" som gick på TV mellan 20 och 21. Yeeh right ... har suttit och småslumrat nästan hela programmet. Till slut gav jag upp och följde med Dessi ut på balkongen istället. hahaha
Så ni kan ju tänka er vad jag skall göra i samma sekund som jag publicerat detta inlägg. Japp, jag kryper ner under täcket och ... SOVER. :) 
Jag fick inte så jättestor startsträcka i morse. Sen blev det ju lite tokigt och jag kände mig något låg tidigare idag, som ni säkert märkte av, ni som har läst dagens inlägg. Dock blev jag på mycket bättre humör när jag väl kom hem. Men kanske hela den här dagen har påverkat så jag är extra trött. Och jag kan bara hoppas på att jag sover HELA natten. :) 

Det blev i alla fall en supergod middag ikväll igen. Och jag blev så mätt att jag nästan mådde lite dåligt. Varför äter man så man nästan spricker när någon annan lagar maten? Samtidigt är det himla skönt att min familj ställer sig vid spisen ... kan inte tänka mig något tråkigare än att laga mat. När jag väl ställer mig där är det för att ... ja, vi måste ju äta och maten lagar inte sig själv.

Nej, nu är det hög tid för mig att knyta mig för natten. Ha en fortsatt skön kväll mina vänner och få er en riktigt god natts sömn.

God natt och sov gott alla.



... dagens middag, chili con carne, var så god att jag nästan hamnade i matkoma efteråt. Måste lära mig att äta mindra portioner :) :) ...



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: