carinag.blogg.se

EGENTID NU!!

Ni minns väl filmen jag hade som filmtips här igår..??
Lite komiskt faktiskt att just den filmen just nu har börjat på TV4 film. Jag tror det var ett tag sen filmen visades, såvida jag inte missat den. Men nu när jag såg att det skulle komma så kastade jag mig så klart över kaffebryggaren. Och nu har jag bänkat mig med min JÄTTESTORA kaffebalja och har lite egentid nu. Sååå mysigt. Lilleman spenderar lite kvalitetstid med mamma sin och de gick på promenad med Molly, och Beatrice och Dennis har ännu inte kommit hem. Så jag är helt allena ... och det passar mig alldeles utmärkt. Känner att jag behöver lite tid för mig själv. Och vad passar då inte bättre än att titta på en riktigt rolig och härlig kommedi? :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: