carinag.blogg.se

DAGENS MIDDAG EN SUCCE!!

Kastade mig på sängen och strötittade på TV medan Dessi lånade datorn ... och nästan slocknade på köpet. Sååå trött jag plötsligt blev. :) :) 
Det måste ha varit all mat jag proppade i mig tidigare ikväll. Dessi kom på den ljusa idén att vi skulle överraska Beatrice med lite taccos. Ja okej, det var ju egentligen tills morgondagen. Men så blev vi plötsligt sugna ikväll istället, så då blev det så klart festligheter. Och jag ääälskar taccos, så det blev massor. Nästan så jag hamnade i matkoma. Så det är kanske därför jag plötsligt sjönk ner i sängen ... vråltrött. :) Och ja, jag behöver väl inte berätta hur glad Beatrice blev ... det är alltså inte bara jag som älskar taccos.

Nu tänkte jag snart kasta mig i säng. Så jag säger godnatt. Ha en fortsatt skön kväll och en god natts sömn.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: