carinag.blogg.se

DAGENS MIDDAG EN ÖVERRASKNING!!

Min gulliga dotter skulle överraska mig med dagens middag. Så hon och Dessi handlade ingredienser när de ändå var i affären. Hon beslöt sig för att göra något som jag brukat göra lite då och då när vi har haft middagsbjudning. Det var bara det att jag knappast kan låsa in mig på rummet så jag såg ju ganska snabbt vart det hela lutade åt. Så klart ... det blev pannkaksrullar. Dessi hjälpt henne lite så det skulle hinnas med.
Det jobbiga med det är att man får stå så väldigt länge vid spisen, därför gör jag det väldigt sällan.
Och det var såååå gott. :) :) 

Nu sitter jag och njuter av filmen på kanal 11 med en god kopp kaffe framför mig. Jag är så trött att jag knappt ser framför mig så filmen orkar jag antagligen inte se slut ...... somnar säkert i närmsta paus ... som vanligt. hehe
Men innan dess säger jag i alla fall godnatt. Ha en fortsatt lugn och avslappnad kväll och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: