carinag.blogg.se

BORDE SLUTA RÖKA!!

Varje morgon när jag sitter på balkongen med kaffe och cigarett så funderar jag på när jag egentligen skall komma till insikten att jag måste sluta röka. Halsen är lite i olag på mornarna, jag har både ont i halsen och fryser. Det brukar krävas en hel del kaffe innan jag känner att jag kan prata ordentligt. Undrar vad som verkligen skall krävas innan jag fattar det där riktigt bra beslutet att bara lägga pinnen. :( 
Och tyvärr är det ju så att ingen annan kan säga vad man skall göra, ingen annan kan sluta i mitt ställe. Jag måste gå igenom det på egen hand. Och det är sååå svårt.

Nu sitter jag i alla fall inne i värmen igen och får försöka få upp trycket med lite mer kaffe. Jag har ju någon timme på mig.
Hoppas ni också befinner er inne i värmen just nu. Ni får ha en riktigt bra Torsdag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: