carinag.blogg.se

BILDER FRÅN SÖNDAGEN!!

Vaknade extremt tidigt idag, redan halv 5. Och jag kunde givetvis inte somna om. Det var bara till att gå upp, laga lite kaffe och slå sig ner framför datorn. Så nu har jag suttit och kikat igenom bilderna jag tagit de senaste dagarna. Jag är himla flitig på att fotografera olika händelser. Dock är jag väldigt dålig på att lägga upp de här på bloggen. Ofta passar de inte in i inläggen som skrivs, så de bara ligger där och skräpar. :) 
Nu fick jag syn på lite bilder som togs i Söndags när vi var i stallet. Så jag tänkte att det passar väl bra nu på morgonkvisten att slänga upp de så ni också får se den stora, höga häst som Affe älskade ... och som numera också är Beatrice favorit. Nu går hon och hoppas på att hon får samma häst på Söndag, nervositeten och rädslan än som bortblåst. :) :) 

Och medan ni gör det passar jag på att dricka mitt morgonkaffe. Det är kallt och rått ute så jag måste nog har mycket varmt kaffe i mig för att bli varm efter balkongbesöket.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: