carinag.blogg.se

VECKANS SISTA ARBETSDAG!!

Godmorgon Sverige.
Då är det Fredag igen ... härligt för alla er som snart skall få hålla helg. Själv brukar jag ju hålla helg efter Torsdagens jobbsök. Men idag tänker jag köra stenhårt. Det har varit lite segt den här veckan och jag känner att jag inte riktigt har hunnit med vad jag borde. Så idag blir jobbsök, jobbsök hela förmiddagen ... för att avsluta på eftermiddagen med en spontanansökan med personligt besök.
Jag har alltid högtflygande plander på morgonen när jag sitter här vid datorn. Sen brukar det tendera att bli lite fel i planerna ändå, så vi får se hur mycket jag hinner med idag.

Nu blir det i alla fall först lite morgonkaffe och ett stort glas vatten så jag vaknar till liv.
Ha en fantastisk dag alla. Och glöm nu inte leendet när ni ger er iväg hemifrån ... alltid glädjer det någon. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: