carinag.blogg.se

FÖRSTA ARBETSDAGEN!!

Första arbetsdagen ... och nu känner jag mig lite nervös inför vad som komma skall, ungefär som när man är sju och skall till skolan för första gången. hahaha
Och precis som en förstaklasser så är jag också såååå taggad till att sätta igång med något nytt i mitt liv. :) 
Eftersom nu detta är första arbetsdagen ... jag har ingen aning om vad det vill säga, hur vi arbetar, vad som skall göras, hur och om pauser ens existerar ... så har jag heller ingen aning om och när jag kommer kunna uppdatera här på bloggen. Så ni får ha överseende med att det kanske inte dyker upp något på ett antal timmar. :) 

Nu blir det i alla fall lite morgonkaffe så jag vaknar till liv ordentligt.
Ha en  superbra dag mina vänner, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: