carinag.blogg.se

EN VECKA!!

Jag är sååå stolt över mig själv som faktiskt varit rökfri en hel vecka nu. Och idag vill jag nog påstå att jag var lite nervös inför gårdagen när jag skulle dricka. Har ju hört flera stycken som antingen inte vågat dricka för att inte falla tillbaka eller de som fått ett återfall och feströkat istället. Men det gick som smort igår. Bara vid ett tillfälle kände jag ett litet sug när Pia tände en cigarett och jag i samma veva inte riktigt fick ordning på min el-cigarett. Men jag fixade det också och det gör mig extra glad idag faktiskt. :) :) 
Och idag erkände även sonen att han är förvånad att jag inte rökat på en hel vecka. hihi
Jag vet, en vecka är ju inte så länge. Men nu i början räknar jag både dagar och timmar. Och för varje timme och dag jag är utan cigaretter blir det förhoppningsvis också lättare och lättare.
Så idag firar jag mer än bara påsken. :) :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: