carinag.blogg.se

BRA START PÅ MORGONEN!!

Märkligt nog så är jag mer nervös idag än igår. Idag skall jag vara på "arbetsplatsen" hela dagen utan assistans. Och jag känner lite så där att tänk om jag missar något nu när jag inte har någon som berättar vad och hur det skall göras. Löjligt ... jag vet ju vad som skall göras. Men jag antar att det är normalt att känna oro i början. För jag vet så klart att allt kommer att gå lysande även idag.
Igår blev det väldigt mycket babbel eftersom vi var två på plats. Dessutom skulle mycket berättas för mig om medel och andra saker jag bör veta. Den biten har jag inte idag så jag blir förhoppningsvis mer effektiv idag.

Nu blir det morgonkaffe och en smoothie. Jag börjar redan halv 8 idag så det blir till att sätta fart nu.
Ha en fantastisk dag alla och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: