carinag.blogg.se

VITA ARKIVET!!

Är det något jag aldrig har funderat över så är det min egen bortgång. Visst har det någonstans i huvudet funnits en och annan tanke om vad som händer med familj och vänner om något skulle inträffa. Men aldrig att jag haft allvarliga tankar kring hur jag vill ha det.
Kanske är det fel att aldrig tänka på det, att aldrig prata om det. För om det värsta skulle inträffa, hur skall barn och/eller nära anhöriga veta hur och vad de skall göra?

Med tanke på tragedin i vår familj, har jag verkligen tänkt och tänkt ... och kommit fram till att jag inte kan stoppa huvudet i sanden längre. Så nu tänker jag slå slag i saken och verkligen fylla i det vita arkivet, allt för att underlätta om det värsta skulle hända.

Med detta avslutar jag den här dagen.
Godnatt och sov gott alla. Och glöm inte, var rädda om er där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Ring mig i kväll och förklara hur man får tag i det.

Svar: ok.
Carina G.