carinag.blogg.se

VIKTIGT PÅ MORGONEN!!

Trots den tidiga morgonen har jag redan hunnit skicka iväg ett par viktiga mail. Bl.a skrev jag till min handläggare på AF för att kolla varför jag plötsligt blivit avanmäld därifrån.
Igårkväll fick jag mail från A-kassan, där de skrev att jag inte kunde få ut några pengar, då AF hade meddelat att jag hade fått arbete och nu var avanmäld. Jaha, hur tänkte de nu då? Och vad hände med mina 25% som jag skulle få stämpla upp?

Det är väl kanske inget man skall sitta med på morgonen precis. Men jag hann inte med det igårkväll. Det är ju inte helt lätt att hinna med dagarna just nu, tiden rusar alldeles för fort tycker jag. :) För trots att jag nu arbetar, så måste jag fortsätta att hålla jobbsökandet igång lite. Eftersom jag inte har mer än några månaders arbete, så måste jag vara på alerten.
Jag är borta nästan hela dagarna. När jag väl kommer hem skall tiden fördelas mellan jobbsök och hushållsbestyr, och en liten del till mig själv så klart. Som sagt, inte helt lätt att få ihop det.

Nu har jag i alla fall gjort de tråkiga bitarna. Så nu blir det lite morgonmys för mig själv med en stor balja kaffe ... och naturligtvis min dator. :) :) 

Ha en underbar dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: