carinag.blogg.se

TIDIG SÖNDAGMORGON!!

Då är det en tidigt Söndagmorgon, vaknade redan lite över 5 och kunde så klart inte somna om. Jag och mornar alltså. Men idag är jag inte helt allena. Lilleman tyckte att nu var det dax att få vara vaken. Så han och Dennis stökar också omkring här. Stackars Dennis. :) :) Hans ögon går i kors vid den här tidiga timmen och jag kan inte låta bli att skratta lite. Det är tur han vet var alla karmar är, annars hade det gått illa.

Själv är jag i alla fall klarvaken. Nu skall jag dricka morgonkaffe så kroppen också piggnar till lite. :) Men vem vet, jag kanske hinner bli riktigt trött igen. Det är ju dock två timmar tills klockan ringer. :) Så jag får skynda mig att dricka upp kaffet innan kroppen hinner säga till.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: