carinag.blogg.se

SLOCKNADE!!

Vi skulle se en film på TV ikväll medan vi käkade lite efterrätt, äpplepaj och vaniljsås. Efterrätten var supergod, filmen var dock inte speciellt sevärd så jag bestämde mig för att gå och knoppa istället. Men hur det nu än var så hamnade jag framför datorn en stund ...... och vaknar av att Beatrice står bredvid stolen och pratar med mig. Japp, jag hade somnat i datastolen. hahaha
Är man trött då, eller?? :) :) 

Nu skall jag i alla fall lägga mig ... och fortsätta sova. Men innan dess så visar jag så klart dagens middag och efterrätt. Idag blev det taccopaj, suveränt gott. Vi har kommit in i en riktig "paj"sväng. :) Men så, så gott. Och ja, efterrätten vet ni ju redan.

Nu säger jag godnatt och sov så gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: