carinag.blogg.se

SJUSOVARE!!

Oj, vad jag sovit länge idag. Visserligen har jag vaknat ett par gånger i natt med täppt näsa, men somnat ganska fort igen. Men i morse, när klockan ringde, ville jag inte upp. Det var riktigt segt. :) 
Nu är jag i alla fall upp, lite mindre pigg än vad jag borde.

Idag fortsätter vi med möbleringar av olika slag.
Efter ridningen beger jag och Beatrice oss till Ikea för att inhandla mer till hennes rum. Förhoppningsvis blir allt klart idag. Det beror ju visserligen på hur mycket Dennis orkar med idag. Det blir han som får sätta ihop allt. Tur man har en händig man i lägenheten. hahaha

Nu kan jag äntligen andas igen när jag tömt lite nässpray, så nu skall jag dricka mitt morgonkaffe och försöka piggna till innan det är dax för stallbesök.

Ha en riktigt bra Söndag i ruskvädret, och glöm inte att vara rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: