carinag.blogg.se

RUNDTUR I MIN "LYA"!!

Nej, nu tänker jag logga ut. Just nu känner jag mig som i twister, mitt i orkanens öga. Jag är sååå trött och har stängt in mig i mitt eget lilla krypin.
Jag trodde inte det själv, men jag trivs riktigt bra inne i mitt lilla sovrum, trots att det är så litet. Det är kanske för att jag inte haft något direkt sovrum tidigare. Jag har ju i nästan alla år sovit i bäddsoffa i TV-rummet. Så när jag stänger dörren om mig nu på kvällarna så mår jag faktiskt väldigt bra. Speciellt nu när det börjar likna ett rum. hahaha

Tidigare ikväll kände jag hur less jag var på pappersarbetet som jag hade framför mig vid datorn. Så ikväll tog jag lite ledigt, satt bara en liten stund. Till och med disken efter maten kändes lockande ikväll. Så det var det jag sysslade med. :) :) Beatrice stod för dagens måltid, så det kändes inte mer än rätt att jag tog vid efter det. Och sen är det ju alltid skönt att komma upp på morgonen och slippa se oredan på diskbänken. :)

Nej, nu ger jag upp och säger godnatt till alla. Hoppas ni får en god natts sömn. Det tänker jag ha i min nybäddade säng. :)

Som sagt, Beatrice slavade ju framför spisen idag...



Och sen var det ju det här med rundturen. Ja, rummet är inte så stort. Ett kliv på två steg och man är på andra sidan. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: