carinag.blogg.se

RENA JULAFTON HÄR HEMMA!!

Då rundar vi av den här dagen med kvällens höjdpunkt.

Idag var Dennis och Teddy i Tyskland i ett jobbärende. Och naturligtvis passade de på att handla lite på bordershopen också. Ja, både jag och Dessi skrev så klart en liten inköpslista till de. :) :) 
Och visst kom de hem med det vi hade beställt ...... och lite till. hahaha

Det blev rena julafton här hemma när de plockade upp en massa godsaker, både flytande och gottigottgott. :) 
Men jag måste nog säga att höjdpunkten var presenten de köpt till mig, en 4,5 liters wiskey på en ställning. Sååå fräck den var, jag blev riktigt rörd och glad över den. Det blir måååånga irish coffe på det minsann. haha För att inte tala om ställningen, den är hur cool som helst. :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla. Hoppas ni får en god natts sömn med många härliga drömmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: