carinag.blogg.se

NY VECKA...!!

... och så klart nya möjligheter, tankar och idéer.
Hur många tycker att helgen har gått alldeles för fort? Här hemma har det gått i rasande fart. Kanske inte så konstigt. Det har ju varit kalas, jag sov bort nästan hela Lördagen och Söndagen var jag runt i affärer. Så ja, det har gått FÖR snabbt. :) 
Men som jag sagt tidigare, jag älskar ju varenda minut på mitt arbete, så för mig är det helt OK. :) 

Igårkväll, när jag satt och funderade på dagens planer, så tänkte jag på att knalla bort till kyrkogården en sväng efter arbetsdagens slut, innan jag går hem. Kontoret ligger ganska nära, tar inte mer än 10-15 minuter att gå dit. Men nu på morgonen är jag faktiskt lite tveksam. Jag har alltid tyckt att kyrkogårdar är lite läskiga när man går där ensam. Men jag får se, kanske jag överraskar mig själv med att våga mig dit en sväng. :) 

Nu är det i alla fall först mitt morgonkaffe som skall slinka ner, sen gör jag vid mig och drar mig mot jobb.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: