carinag.blogg.se

NEGATIV ENERGI!!

Vilken dryg och jobbig dag det var igår. Visst är det alltid trevligt att göra om lite. Men just igår kände jag hur humöret dalade en aning, när det blev stökigare och stökigare. Den negativa energin omgav mig mer och mer. Och mot slutet av kvällen var det bara att stänga in mig i sovrummet ett litet tag.
Men nu tar vi nya krafter. Här är så klart fortfarande ganska stökigt, men jag ser ändå en liten förbättring. Det räcker för att jag skall piggna till igen och se att det faktiskt kommer att bli bra när det är klart.
Och jag lyckades till och med hitta en hörna att sova på. :) Och idag blir det givetvis också en hel del stök och röj. 
Dock så skall stallet avverkas först. Och efter det tänkte jag och Beatrice ta oss en tur till Ikea och bli lite sovrumsinspirerade.

Nu är det i alla fall morgonrutinerna som gäller. Jag sitter vid den bärbara datorn, vilket innebär att internet är igång igen. JIPPI ...... 

Nu säger jag GODMORGON och ha en skön Söndag.
Och medan jag donar med annat, kan ni kolla lite hur det faktiskt såg ut här innan  och under tiden vår "lilla" makeover höll igång.









Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: