carinag.blogg.se

MITT NYA LIV!!

Nu ger jag upp för ikväll, i alla fall när det gäller ompysslingen av sovrummet. :) 

I morgon börjar jag mitt nya liv ...... ja, med lite push av Dessi. Jag måste ha någon som säger till mig att vara nyttig, motionera, träna m.m. Annars blir det bara en massa ursäkter, suck...
Från och med i morgon blir det stenhårda promenader till och från jobb, hemmagjorda smoothis, inte senare middag än 17 och absolut inget godis. Tror ni jag klarar det?? Ja, får jag bara ha en dag i veckan där jag kan synda och fuska, så kanske ...... :) :) 
Så idag slarvade vi och åt inte alls någon redig middag. Det blev bara lite toasts för att stilla hungern.
Men i morgon så ......

Nu säger jag godnatt kära läsare. Hoppas ni får en god natts sömn, dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: