carinag.blogg.se

MIN MAIL!!

Oj vad det rasslar till i min mailbox.
Nu när jag jobbar blir det inte riktigt lika många timmar per dag jag sitter med mina jobbsök, bara någon timme åt gången. I gengäld försöker jag istället sitta en liten stund även på Fredagar, trots att jag egentligen vill hålla helg då. :) Men jag är ju, som jag sagt tidigare, delvis arbetslös, eftersom jag faktiskt bara har ett par månader till. Det vill ju till att jag håller jobbsökandet vid liv.
Men eftersom jag nu inte hinner med att söka lika mycket som tidigare, så har jag sparat mailen som dimper ner från olika bemanningsföretag. Och ser man på, det finns ju egentligen hur mycket som helst. 
Jag blev lite full i skratt när jag sorterat klart mailen som kommit idag. Kolla bara hur mycket som ligger där, och det är BARA från bemanningsföretagen. Nu är ju inte detta bara från dagen. Men varje dag, när jag öppnar upp mailen fråmåt kvällen, ligger det ett femtontal. Jag hinner helt enkelt inte sålla bort och söka dag för dag.

Ja, jag har i alla fall ingen brist på sysselsättning. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: