carinag.blogg.se

MIDDAG PÅ EN BYGGARBETSPLATS!!

Det fanns ett tag tidigare idag där jag kände mig lite si sådär. Men nu har lugnet spridit sig. Det är alltid så skönt att sitta och småprata med familjen här hemma, det är trots allt de man behöver mest.
Ja, jag blev till och med så lugn att jag glömde bort att jag skulle hoppa in i duschen hahaha. Alltså, jag kan ju inte duscha vid den här tiden, orken är lite bortblåst nu känns det som.

När jag kom hem från kyrkogården, stod Beatrice och hade mat på spisen. Sååån härlig doft som spred sig i hela lägenheten. Så det är ungefär vad jag orkat med ikväll. Vända pannkakor och äta ...... och så klart dricka kaffe. :) :) 

Dennis däremot har ju haft lite att göra. Just för tillfället ser lägenheten mest ut som en byggarbetsplats. Men jag förstår samtidigt att han inte hinner så mycket under vardagarna då han jobbar. Vi får se det från den ljusa sidan, det kommer att bli ursnyggt när det är klart. :) 

Nu säger jag godnatt. Hoppas ni får en god natts sömn med glada drömmar. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: