carinag.blogg.se

KUNDTJÄNST IGEN!!

Jag hade helt glömt bort hur trött man kan vara på kvällen när man har ett arbete att gå till. Speciellt ett som är högsäsongsbetonat. För nu har även telefonerna satt igång ordentligt. Och detta är nog ändå bara början, det lär säkert bli mer och mer samtal.
Jag fick väldigt mycket flashbacks idag när jag hörde vilka frågor kunderna ställde hahaha. Det är inte utan att man saknat det en aning. :) 

Så det har varit skönt att bara ta det lugnt och bara vara ikväll. Nu är klockan mycket igen, förstår inte att tiden alltid rusar iväg. Jag säger i alla fall godnatt till alla er där ute. Ha en god natts sömn med glada drömmar.

... och just det, glömde ju, vi har faktiskt ätit hemmalagat idag. Inte illa. eller hur??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: