carinag.blogg.se

JAG ÄR I FULL GÅNG!!

Ja, inte går det fort att städa, trots att rummet bara är pyttelitet.
Först visste jag inte i vilken ände jag skulle börja i. Och när jag väl satte igång, upptäckte jag att det nog var bättre att börja bakifrån, så jag åtminstone får "möblerna" på plats.
Japp, nu står åtminstone sängbordet där det skall hahaha, alltid något.

Och ja just det. Kolla in vad jag hittade bland gömmorna, det är bra att man städar ibland. Klockan skulle ju upp på väggen. Men av någon anledning hamnade den i någon påse och blev lite "bortglömd". Nu får den ligga överst bland alla prylar så jag inte glömmer den igen. :) :) 
Förlåt Pia, men nu skall den upp i alla fall, så fort röjningen är klar ... hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Hehe hos mig låg den i två år;)

Svar: hahaha. Så länge kommer den inte att ligga här inte. :)
Carina G.