carinag.blogg.se

IGENMURAT!!

Sitter med ett igenmurat öga och ser allmänt hemsk ut. Jag undrar hur det skall gå idag, jag ser ju nästan inget alls. Det är alltid jobbigast på morgonen eftersom jag inte kan öppna ögat. Så jag får hoppas att det blir något bättre under dagen. :(  Jag märker ju hur svårt det är att skriva, när jag bara ser med ett öga.
Tänk vad mycket man tar för givet egentligen. Bara av att plötsligt bara ha ett öga att se med gör att man känner sig "halv". 


Nu sitter jag i alla fall med mitt morgonkaffe och bara njuter av tystnaden, sådana här mornar är guld värda. Skall snart börja göra vid mig MEN ......
...... jag tar lite mer KAFFE först.

Ha en riktigt härlig dag alla. Var rädda om er och njut av att det är veckans sista arbetsdag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: