carinag.blogg.se

GODMORGON MED GÅRDAGEN MÅLTID!!

Godmorgon alla.
Idag vaknade jag något senare än vad jag borde, inte bra. Ja ni vet, mina startsträckor.
Idag är det dessutom extra viktigt att jag är pigg och på alerten när jag kommer till jobb. Jag kommer att sitta ensam hela dagen, så jag måste ju vara klar i knoppen när kunderna ringer.

Jag trivs så himla bra på företaget att jag nästan känner mig lite ledsen redan av att behöva sluta när hösten är slut. :) Jag vet, knasigt att ta ut det två månader i förskott. hahaha

Nu skall jag sluka mitt kaffe och se till att bli redo för dagen. Och medan jag gör det kan ni kolla in gårdagens middag, chili con carne. Dessi stod vid spisen och det var såå gott. :) 

Ha nu en riktigt härlig Torsdag och njut av att ni mår bra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: