carinag.blogg.se

FÖRKYLT OCH BALKONGSKRIK!!

Det blir en tidig kväll för mig.
Jag känner mig helt ur form och har redan sovit ett par timmar. När jag inte ens orkar sätta mig vid datorn på hela kvällen, ja då är det något som är fel. :(

Och så till kvällens händelse.
För en stund sedan satt vi på balkongen med lite kaffe och en cigarett. Plötsligt fick Beatrice syn på något konstigt, grönt djur som kröp på paraplyet. Både jag, Dessi och Beatrice flög skrikande upp ur stolarna och in från balkongen. Trots att vi sen sprayade medel på djuret fick vi inte bort den. Den bara hamnade på ett nytt ställe.
Mitt i all förvirring och skrikande fick jag ju så klart inte den på bild . Men tro mig, den var STOR.
Ja, det måste ha varit en syn för den som skulle sett detta. hahaha

Nu skall jag i alla fall försöka vila några timmar så jag orkar med morgondagen.
Hoppas ni har och har haft en bra och FRISK kväll.
Godnatt och sov så gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: