carinag.blogg.se

DET BLEV MAT OCH DAMNING!!

Visst fick vi tiden att gå även ikväll, vi har faktiskt haft det riktigt mysigt ... förutom att vi även plockat lite här hemma. Det var väl mindre kul. ;) 

Lite kul telefonsnack har ju också spelat in, då går tiden väldigt, väldigt fort må jag säga. Under tiden jag pratade i telefon panerade Beatrice spätta, yummi... Hon har verkligen inte tappat stinget, trots att det inte blivit så mycket matlagning den sista tiden. :)

Så nu är jag mätt och belåten och skall alldeles strax ta mig en kopp kaffe och leta fram kläder tills morgondagens event. Då blir det en stor dag. Vad händer då tro? Lovar att berätta allt ...... i morgon.

Nu är jag så trött att jag faktiskt tänkte säga godnatt till er nu. Hoppas resten av kvällen blir härlig för er och att ni får en god natts sömn.
Hörs i morgon igen.



Min nya baby har fått ett nytt hem. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: