carinag.blogg.se

DESSA GRANSTRÖMSKILLAR!!

Vad är det med min familj och renoveringar? 
Det är inte bara hos mig kriget har brutit ut. hahaha
Jag knallade inom till Teddy på väg hem från jobb idag. Och här renoveras det också för fullt.
Jag vet inte vem av killarna som inspirerat vem. Men en sak är säker, Dennis och Teddy är unika. :) :) 

Hemma igen då. Och nu skall min egen lilla renovering påbörjas, DISKEN ... 
... men först lite Iste. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Fan va flitiga dem är båda två :) Skall be dem komma till mig när de är klara ;) hihi

Svar: Hahaha, ja, gör det. Båda två älskar att arbeta med händerna.
Carina G.

2 Teddy
skriven :

ja måste man så måste man... :)


Absolut Frida... kommer upp till dig o fixar dina väggar :)