carinag.blogg.se

DAGENS MIDDAG!!

Äntligen har magen fått lite energi i sig. Snacka om att humöret dalar när man är riktigt hungrig. :) 

Som jag skrev innan kom ju Dennis och hämtade mig på Wessels och sen blev det raka vägen till nästa affär för att handla lite till.
Alla var lika hungriga. Så i detsamma vi kom innanför dörren här hemma, blev det raka vägen till köket och börja med maten ...... för Dennis. Själv blev det balkongen för min del. Ja, jag klagar absolut inte. :) :) 

Maten idag bestod av cous cous sallad och panerad snitzel, återigen hade Dennis och Dessi ett bra samarbete i köket. hahaha
Och nu kan jag äntligen säga att jag är mätt och belåten, och kan andas ut med en god kopp kaffe. HÄRLIGT.
Och vad tror ni Beatrice gör? Ja, kolla själv. Gulliga hon, hon sviker aldrig. :) :) :) 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: