carinag.blogg.se

CAT BALLOU SKJUTER SKARPT!!

Filmtipset har ju inte kommit upp som det skulle. Jag har inte glömt det, men tiden har bara flygit iväg. Och det har inte funnits utrymme till det.
Men nu kände jag att det var hög tid igen. Och då kommer jag med en gammal goding.

Detta är en film som man absolut kan strötitta på. Man behöver varken vara pigg eller engagerad. Det är en lite tramsig westernkomedi, men faktiskt helt okej.
På den tiden det begav sig gillade jag den ganska mycket och jag skulle helt klart inte tacka nej till att titta på den igen. Den är helt klart sevärd.

Filmen är från 1965 med Jane Fonda i en av huvudrollerna. Jane Fonda spelar "Cat Ballou", som ger sig i lag med ett gäng laglösa. Det blir skjuta av, tågrån, lite romantik så klart, och en del annat kul.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: