carinag.blogg.se

BÖRJADE DAGEN MED ARBETE!!

Jag började dagen med att klicka in mig på min A-kassa för att fylla i nya kassakort. Vi får väl se om jag får ut dessa enstaka kronor.
I Fredags pratade jag åter igen med AF och nu skulle de påanmäla mig igen, för att ett misstag hade skett. Önskar bara att det inte var på bekostnad av min ekonomi som det här misstaget skedde. :( 
När jag förklarade mitt ärende, som egentligen är två olika, fick jag besked om att man i sådana här fall skulle anmäla till "kundrelationer" på AF. Hade ju ingen aning om att en sådan avdelning fanns överhuvudtaget. Men all information som berör den ekonomiska biten skall tydligen meddelas den arbetslöse. Och missas det skall det anmälas. Ja som sagt, jag visste ju inte detta, så får se idag om jag hinner slå de en signal. Annars får det väl bli ett mail ikväll istället.

Nu skall jag i alla fall dricka mitt morgonkaffe. Duschen är överstökad, så jag slipper rusa in till badrummet när jag plötsligt upptäcker att jag måste ge mig iväg till jobb. :) :) 

Ha en bra dag där ute i vimlet. Och glöm inte, var rädda om er. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: