carinag.blogg.se

VI VAKNAR MED KAFFE!!

Nu blev det nästan lite stressigt här hemma. Stackars Dessi, som börjar jobba kvart i 7 vaknade tjugo över 6. Snacka om brådska när det kastades på kläder och rusades iväg.
Jag piggnade också till på ett ögonblick och kände mig lika stressad. hahaha
Så nu när jag sitter med mitt morgonkaffe så är jag mycket piggare än vad jag brukar.
Jag tänkte slänga i mig kaffet och knalla in och ha lite morgonmys med lilleman tills pappa kommer tillbaka.
Själv har jag ju god tid på mig.

Idag är jag ensam på kontoret. Jag kan tänka mig att det kommer att vara lite hela tiden att göra, med mail och telefonen. Så det gäller att jag är där i god tid och kan öppna upp, laga kaffe och lite småplock innan dagen sätter igång.

Nej, nu får jag se till att avsluta här så jag hinner med mitt morgonbestyr innan klockan hinner rusa iväg.

Ha en kanoners dag idag och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: