carinag.blogg.se

VEM HÄLSAR PÅ HOS MIG??!!!

Nu är det bokat och klart. Om några veckor får vi hit ett medium, hoooo. Häftigt tycker jag.
Jag har länge velat gå på en seans men det har aldrig blivit av att jag kollat upp det. Men nu för ett tag sen kom jag ju i kontakt med en person som åker runt och håller seanser. Tror jag nämnt det i bloggen vid något tillfälle.

Nu har vi i alla fall gjort slag i saken och beställt en seans här hemma. Den 15:e November smäller det. Då skall jag förhoppningsvis äntligen få reda på vem som hälsar på hos oss, vem som öppnar draperier, släcker lampor och hittar på lite små hyss mellan varven. Sooom jag längtar.

Nu är det en nyduschad "jag" som absolut är redo för natten och sängen. Så vi säger godnatt från alla oss till alla er. Ha en god natts sömn.
Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: