carinag.blogg.se

UTSPRIDDA I LÄGENHETEN!!

Då har det varit en lugn hemmakväll igen, där vi har varit utspridda i lägenheten. Som vanligt har jag ju suttit vid min dator och hållit på med jobbansökningar, Dessi satt vid sin dator och Beatrice vid sin. hahaha
Det har bara varit Dennis som varit flitig den stackaren. Han har slavat i köket mest hela kvällen, med både matlagning och disk.
Visst är han väluppfostrad?? :) :) :) 

Just ja, jag fick ju besök av min andra son en stund ikväll också. Blir alltid lika glad, han är här alldeles för sällan tycker jag. Jag nämnde faktiskt det för honom ikväll, och han bara "ja, ja, du har din lägenhet och jag har min". hahaha

Nu håller jag i alla fall kväll. Strötittar på "det okända" tills sömnen infinner sig.
Hoppas ni har en fortsatt härlig kväll. Sov gott och dröm sött.



Och lite småtokig blir man allt när man har för mycket hushållssysslor, speciellt om man heter Dennis. Han har alltid haft en liten förkärlek till strips. Ja, de kan man ha mycket nytta av, som t.ex. när glasögonbågarna delar sig. :) :) 



Och så har vi en favorit i repris. Jag och Beatrice passade på att ha en liten mysstund framför "lilla huset på prärien" som gick på TV, när vi var ensamna en stund i eftermiddags.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Lugn Carina, Teddy kommer säkert upp mer. Han måste bara landa ordentligt först.

Svar: Jag blir glad för det lilla. Men du kan ha rätt, det kan ju ändra sig. :)
Carina G.