carinag.blogg.se

SVÅRT ATT VAKNA TROTS KYLAN PÅ BALKONGEN!!

Vissa mornar är segare än andra. Den här morgonen får jag inte tummarna loss alls till något annat än att bara sitta och stirra på dataskärmen medan jag dricker kaffe. Jag är alltså jätteseg. Tankarna irras tillbaka till gårkvällen då jag inte alls kom till ro när jag skulle somna.
Tidigare på kvällen hade jag ju sorterat fotoalbum och minnen från tiden med Affe bara sköljde över mig. Jag fick en stor klump i magen och mådde riktigt dåligt där ett tag. Så ja, det var en lite jobbig kväll.

Nu måste jag försöka få bort alla dessa tankar och koncentrera mig på dagens plikter och aktiviteter. Skall ju till jobb om ett par timmar. Då kan jag inte sitta och tänka på gammalt inte.

Nej, nu får det bli mer kaffe, ett besök till balkongen och sen KALLT VATTEN. Så vi får höras när jag piggnat till lite. :) 

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: