carinag.blogg.se

SÅ HÄR HAR MIN KVÄLL SETT UT!!

Idag blev det lite väl konstigt här på bloggen. Först hade jag ingen tid alls till bloggande, sen slutade jag en hel timme senare än vad jag brukar. Och ovanpå det så kunde jag inte blogga på väg hem som jag gör ibland, jag blev nämligen hämtad av Dennis och Dessi.
Ja, så blir det ibland, jobbet går ju trots allt före.

Och hemma var det full rulle och liv och rörelse redan när jag steg innanför dörren. Konstigt egentligen ... vissa kvällar händer INGENTING, och plötsligt händer allt på en och samma kväll. För gissa vad?? När Dennis var ute med Molly kom han plötsligt hem med en vilsen själ som han träffat på ute på gården ... mamma. hahaha
Så vi fick oväntat kaffebesök minsann. Och ja så klart, när jag kom hem satt ju Teddy och Dennis kompis redan här.

Men NU är här lugnt. Det är så skönt att krypa in i mitt eget lilla skal en stund nu på kvällen. Skall snart kasta mig i sängen, sätta igång TV'n och kolla om något intressant finns. Och ja, jag lär väl somna oavsett ......

Nu säger jag godnatt till alla söta. Ha en fortsatt härlig kväll och en riktigt bra natt, så hörs vi i morgon igen.



En början i alla fall. Köksfönstret är rent och stjärnan uppe. Nu saknas bara gardinen. :) 


Ja, vad gör man inte när bågarna bara lossnar?? hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: