carinag.blogg.se

REGN, REGN!!

Tittade på en superbra film igår ...... i ungefär 15 minuter. Sen var det någon elaking som slog mig i huvudet med ett stekjärn. hahaha
Vaknade halv 8, så nu är jag verkligen utvilad och pigg. :) 
Dock blev jag inte speciellt glad av att titta ut genom fönstret och se att det regnar. Jag och Beatrice som skall iväg till stallet sen. Ja, man kan ju alltid hoppas på att det blir uppehåll precis vid den tiden. Ingen hit att sitta i ridhuset i våta kläder. :( 

Nu först är det mitt vanliga morgonbestyr som gäller, kaffe, datorn och iväg till balkongen för att väcka liv i lungorna. :) 
Och på tal om balkongen; vi brukar låta paraplyerna vara uppe just för att det inte skall regna in, eftersom vi sitter där ute så pass mycket. Och det brukar för det mesta hjälpa. Men inatt har det nog regnat väldigt hårt och mycket. Bordet var helt genomvått och askfatet var genomdränkt av vatten. Ja, ja, man kan inte ha tur alltid. Kan bara tänka mig hur balkongen skulle sett ut om vi INTE hade haft paraplyerna uppe. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: