carinag.blogg.se

PILATESBOLLEN!!

Trött som få är jag idag. Men det är bara att bita ihop och börja dagen ...... med kaffe och vatten som vanligt. :) 

Och medan jag sitter och försöker öppna ögonen, går tankarna till pilatesbollen jag köpte för ett bra tag sedan. Både jag och Beatrice behöver arbeta upp lite balans, och sen är det ju inte helt fel att jobba lite med magen.
Men den har legat nerpackad i kartongen. Tiden har bara rusat förbi och jag har inte hunnit ta tag i det. Men nu hade jag tänkt att vi skulle sätta igång ... i Måndags. Men vad hände? Det är Onsdag och vi har inte börjat använda den än.
Igårkväll blåstes den i alla fall upp och först ut var Dennis att testa den. Själv har jag inte ens kommit längre än till tankarna. :) 
10 sekunder är ju inte ganska länge. Men för Dennis tror jag det måste känts som en evighet, han klarade inte mer än 4 sekunder haha. Jag lär väl också hamna där någonstans med min urdåliga balans.
Men som sagt, nu är den uppblåst. Får se om vi hinner sätta igång ikväll...

Nu skall jag fortsätta morna mig med mitt kaffe så att sinnena kan börja fungera.
Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: