carinag.blogg.se

OVANLIG FRUKOST!!

Vaknade med ett bankande huvud idag. Jag kan inte komma fram till om det är för att jag drack cider igår eller för att jag sovit dåligt inatt. Båda två har en tendens att göra kaos i mitt huvud.
Så idag består frukosten av en kopp kaffe och en tablett. Gott va??

Eftersom mina planer alltid går i stöpet är jag så illa tvungen att hålla på med städning idag, blä. :) 
Vi hade planerat så bra igår att vi skulle göra ett ordentligt ansiktslyft på lägenheten på kvällen efter jobb. Men både jag och Dessi var aströtta, och ja ni vet ju redan hur jag mådde. Inte blev det någon städning då inte. Så idag blir det både städning och tvättning här hemma. Vad av allt detta tror ni jag gör? hahaha.

Nu skall jag i alla fall först morna mig. Kaffet är på väg ner i strupen och förhoppningsvis försvinner huvudvärken snart.

Hoppas ni har en bra Lördag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: