carinag.blogg.se

OFF!!

Idag gick jag ganska exakt klockan 15 från jobb. Det är en av få gånger jag kommit iväg hem som jag skulle. Men idag kände jag att inte orken alls fanns med mig. Tycker inte att timmarna räcker till för allt man egentligen skall hinna och kanske måste göra.
Som nu ikväll då. Nu har jag hållit på att plockan med tvätten som tvättades igårkväll. Ja, annars hade jag nog varit tvungen att slagga på golvet i natt. :) Nu är visserligen tvätten bortplockad. Men tanken var ju även att jag skulle ta disken efter maten, men som sagt, den står fortfarande kvar på diskbänken. Och här sitter jag och är urtrött, och vet inte om jag orkar fixa det ikväll.

Ärligt talat har jag känt mig lite off de senaste dagarna. Men jag tror att det kanske har med det faktum att göra att det börjar bli kallt och vinter. Det är kanske dax att börja med lite extra vitamintabletter nu.

Och trött som jag är nu säger jag godnatt till alla. Hoppas ni får en god natts sömn, så hörs vi i morgon igen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: