carinag.blogg.se

MYSPYS OCH DJUPA SAMTAL!!

Okej, det har inte blivit mer ikväll. BARA en massa strunt, mat, kaffe och en massa strunt igen.
Har suttit och pratat jättelänge med väninnan i telefonen. Började med djupa samtal och har nu övergått till allt annat. Det är det som är så bra med henne. Vi kan sitta och prata för att jag eller hon behöver prata av oss, och sen sluta med att vi bara pratar goja och skrattar.

Tidigare på kvällen hade vi riktigt med mys, jag, Beatrice och Dessi. Vi käkade och hade det supertrevligt. Lite synd att Dennis inte kunde vara med. Den stackaren ligger i hög feber och dåsar hela tiden. :( 

Men nu är det dax för mig att dra mig tillbaka. Och vad händer i morgon? Japp, det är ju FREDAG.

Godnatt alla och sov så gott. Hörs i morgon igen...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Jag hörde att du tappade fokus ibland och tänkte nu bloggar hon.Oj vad rätt jag hade hahahaha.

Svar: Hahaha. Jag måste ju tänka på mina läsare. :) :)
Carina G.