carinag.blogg.se

MÖRKT UTE OCH JAG ÄR TRÖTT!!

Det känns nästan som att jag försovit mig. Jag hade svårt att komma till ro i gårkväll. Tror inte jag somnade förrän bortåt halv 2, så jag hörde ju inte klockan i morse. Vaknade inte förrän lite över 6.
Nu gäller det att inte ta alltför lång tid på mig att vakna. Och ja, ni vet ju mina morgonrutiner.

Nåja, nu är jag i alla fall uppe ur sängen och försöker att vakna till liv med mitt kaffe. Jag trodde jag skulle piggna till på balkongen, men icke då. Det regnar och är MÖRKT ute. Bara det gör ju att man vill krypa ner under täcket igen och sova vidare.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste skynda mig att morna mig, har bara en timme på mig.

Hoppas ni får en riktigt bra Måndag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: