carinag.blogg.se

MORGON REDAN???!!

Det vart sån kaos igår med liv och rörelse, så det blev inga jobbsök för mig alls. När jag långt om länge landade inne i mitt eget lilla bås, var jag så trött att jag inte ens orkade in och läsa någon annons.
Lite dåligt samvete har jag allt. Men eftersom jag nu jobbade en timme längre igår fick jag lov att gå en timme tidigare idag, så jag får väl kompensera och ta lite mer än vanligt. :) 
Jag kan ibland tycka att det är mer stressande att jobba som jag gör, 75 %, och söka jobb övriga tid. För jag är ändå borta nästan lika länge om dagarna. Och jag måste redovisa sökta jobb de 25 % jag inte jobbar.
Ja, ja, det är bara att bita ihop ... och längta till helgen. :) :) 

Nu sitter jag i alla fall med mitt morgonkaffe och försöker vakna till liv. Det är inte det allra lättaste. Jag är så trött så jag satt faktiskt och funderade ett tag på om jag skulle börja en timme senare istället för att gå hem tidigare. Men vad tusan, det ÄR ju bättre och få en timme på eftermiddagen, så jag hinner med lite. Så jag får kanske kasta huvudet under kallt vatten så jag verkligen vaknar.

Hoppas ni får en bra dag där ute i vimlet, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: