carinag.blogg.se

MATEN GJORDE SUSEN!!

Tänk vad lite mat kan göra. Så fort jag började äta kände jag hur hungern tog överhand och efteråt blev jag Sååå mätt och belåten. Och vet ni vad? Ikväll blev det inte kaffe efter maten, det blev en cider. Så nu sitter jag inne i min egen lilla vrå och myser till det. Och naturligtvis pryds skrivbordet av blombuketten jag fick på jobb idag.
Ja, just nu är allt ganska behagligt.

Nu tänker jag alldeles strax knalla ut och dra med mig Dessi till balkongen. Jag vill ha röksällskap, vill ju inte sitta och frysa helt ensam. hahaha
Efter det blir det troligtvis slafen.

Så nu säger jag godnatt och ha en fortsatt skön kväll. Och OM ni nu skall ge er ut ikväll, så glöm inte att vara rädda om er. Det blåser ju småspik ute.

SOV GOTT ALLA.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: