carinag.blogg.se

LUGN OCH RO INFÖR HELGEN!!

Kom inte från jobb förrän 15.45. Tiden gick grymt fort idag, tror det var mina extra lediga timmar igår. hahaha
Dessutom fick jag ett riktigt fint svarsmail från Beatrice rektor idag. Så jag säger som jag sa tidigare, detta är det bästa Fredagen på länge. Nu kan både jag och Beatrice hålla helg och må såååå bra.

På Tisdag börjar alltså Beatrice sin praktik, 2 minuters gångavstånd hemifrån. Kan inte bli bättre. Hennes tider kommer att vara Måndag och Tisdag 6.30 - 15.00 varje vecka hela läsåret. Så klart kommer jag att följa henne dit de första gångerna, mest som moraliskt stöd på vägen. Och jag skall ju ändå upp och iväg till jobb på morgonen, så det gör mig bara gott med lite morgonluft. 

Nog om det. Nu är det snart mat som gäller. Idag tror jag det skulle bli knytkalas med Teddy och Pernilla. Jippi, alla samlade idag igen. :) 
Så jag skall snabba mig och göra lite dataärenden innan klockan hinner bli 18.
Hörs om ett tag igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Set Rooke!! Det är ju min gamla rektor!

Svar: Ja, jag hörde att han varit rektor på Heleneholm. Dessi har också haft honom. :)
Carina G.